Ga naar inhoud

Openen van een Excel bestand


keppe
 Delen

Aanbevolen berichten

Sinds geruime tijd ben ik niet meer in staat om mijn Excel 2003 te openen. Ik krijg volgende schermen:

Fout 1311. Bronbestand is niet gevonden. C:\MSOCache\All Users\90000413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9\E2561434.CAB.

Controleer of het bestand bestaat en of u toegang hebt tot het bestand.

Initieel zou ik volgende CAB nodig hebben: SKU011.cab. Het internet leert mij dat ik in het register de CDcache waarde van 0 naar 1 moet zetten en dat het opgelost zou zijn. Niets is minder waar. Bij het aanpassen van de value van 0 naar 1 krijg ik Fout 1311 (zie hierboven). Zelfs bij het downloaden van de verschillende cabs in de juiste mappen (Office 11.0/Delivery/map 901...) blijft de foutmelding terugkomen.

Kan je het probleem oplossen zonder de Office cdrom?

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Kweezie,

Bedankt voor je snelle reactie.

Bij het herstellen van Microsoft Office Professional Editie 2003 in Configuratiescherm/Software krijg ik opnieuw Fout 1311. Bronbestand is niet gevonden. C:\MSOCache\All Users\90000413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9\E2561434.CAB.

Controleer of het bestand bestaat en of u toegang hebt tot het bestand.

Ik kan enkel op Opnieuw klikken maar dan gebeurt er niets. Als ik op Annuleren klik wordt de herstelfase geannuleerd en voortijdig beëindigd.

Er wordt niet naar de Office cd-rom gevraagd.

Office afgooien en opnieuw opzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan je ook proberen.

Na het verwijderen van Office wel eerst het register opruimen net CCleaner alvorens opnieuw te installeren.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...