Ga naar inhoud

Oud power beest screen freez


HolyWolve

Aanbevolen berichten

Ik heb er niet echt een idee van, hij is al even niet meer in gebruik en mn ouders wisten zelfs niet merr dat de 2e schijf ook aangesloten was omdat de gene die ervoor aan had geprult de schijf zogezegt had afgekoppelt.

is er nadien nog een mogelijkheid om de bestanden op die schijf te redden?

En nuja weetje, 200gb is vandaag de dag niet veel meer en als ze hem verder nog willen gebruiken kan er mss beter ren nieuwe in, niet? Wat kost een schijf van 1tb tegenwoordig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik een keuze maken en de pc doet het verder prima zou ik idd opteren voor een nieuwe HD.

Een HD die ik zelf gebruik is deze(klik erop), ik ben er heel tevreden over.

Ze is snel, stil en voor de prijs van net geen 85€ hoef je het zeker niet te laten.

Een andere merk wat ik veel gebruik is Western Digital, en dan voornamelijk de RE4 serie schijven, zijn duurder maar je hebt dan wel 5 jaar garantie. Eigenlijk zijn deze bedoeld voor het gebruik in server systemen of NAS.

Of het nadien nog mogelijk zal zijn om je bestanden over te zetten betwijfel ik, daar de schijf nu je pc al doet vastlopen maar het is altijd nog te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.