Ga naar inhoud

Betrouwbare site met zeer goedkope opties voor game PCs.


iTessa

Aanbevolen berichten

Hai,

ik heb vorig jaar october een PC gekocht bij Intelligent PC - Home, en het is echt een geweldige site. :)

Hij is gemaakt door een student die als hobby game PCs in elkaar zet, en verkoopt voor super redelijke prijzen. :) En hij is nog heel aardig ook, en super klantvriendelijk.

Toen ik mijn PC daar bestelde had ik hem binnen een week binnen, maar er was iets mis met de processor, hij had de processor die ik bij mijn computer had besteld niet meer op voorraad, dus had hij me een snellere/betere processor gegeven, maar die bleek te heet te worden voor mijn kast, dus toen ben ik met mijn ouders naar zijn adres gegaan omdat hij zou kijken wat hij voor me kon doen. Hij heeft me toen een nieuwe kast, een nieuwe voeding en nieuwe fans gegeven, gratis! :)

Later heeft mijn broer daar ook nog zijn PC besteld, en daar waren geen problemen mee. Tot afgelopen maand, toen ging zijn voeding stuk. Een emailtje gestuurt naar de verkoper, en hij verstuurde een nieuwe voeding. :) Echt TOP klantenservice! Heel erg tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.