Ga naar inhoud

Gebruikersprofiel


Toon41
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Ik heb een probleem met mijn gebruikersprofiel. Het probleem is al eerder geschetst op dit forum,

http://www.pc-helpforum.be/f182/windows-7-vista-bureaublad-voorbereiden-fout-34673/

De oplossing die hier gegeven wordt voor het probleem (met regedit) werkt perfect. Ik heb mijn gewone profiel weer aan de praat gekregen. Nu, een dag later, gebeurt echter weer precies hetzelde. Ik krijg een melding dat er iets mis is gegaan en dat de comp. daardoor niet mijn gebruikersprofiel heeft opgestart. Windows zegt dat ik in het gebeurtenisselogboek moet kijken om te zien wat er precies is misgegaan. Ik snap echter helemaal niets van wat daar staat. Heeft iemand misschien enig idee wat er aan de hand kan zijn? Zeer veel dank!

MvG

Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga naar start, typ logboek in het zoekvak en klik dan bij de resultaten op gebeurtenislogboek weergeven.

Klik op windows logboeken.

Open het logboek voor systeem.

In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.

Bij geregistreerd selecteer je de afgelopen 24 uur en bij niveau vink je kritiek en fout aan. Klik op OK.

Selecteer alle gebeurtenissen

Klik nu onderaan in de kolom acties op geselecteerde gebeurtenissen opslaan.

Bepaal de lokatie en geef de naam syslog om het bestand op te slaan.

Bij opslaan als selecteer je tekst (door tabs gescheiden) (.txt)

Voeg nu dit bestand als bijlage toe aan je volgende bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites



Na het verwijderen van software doe je best een registeropruiming met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...