Ga naar inhoud

problemen met instaleren


Madje1992

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nou ja zoals ik al zei kan ik de sfcdetails niet openen. Dus ik ben overgegaan op de schone opstart.

Heb alle programma's uitgezet behalve die van Microsoft. Heb het probleem nog steeds. Ga nu verder met de stappen die horen bij het schoon opstarten, maar ik heb het idee dat het in een microsoft programma zit.

Ik heb trouwens wel extreem veel microsoft programma's vind ik. Kan ik deze trouwens gewoon uitschakelen bij de schone opstart, natuurlijk wel per keer eentje.

Krijg bij de update's van windows 57A problemen met productondersteuning. Bij Adobe Photoshop Exit code 6 en bij Itunes krijg ik tijdens installatie de foutmelding dat de sleutelcode niet geopend of gevonden kan worden.

Begin eerlijk gezegd een klein beetje wanhopig te worden

aangepast door Madje1992
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al aangaf is die sfc niet meer nodig. Je systeembestanden zijn in orde. Wat betreft "Ik heb trouwens wel extreem veel Microsoft programma's vind ik. Kan ik deze trouwens gewoon uitschakelen bij de schone opstart, natuurlijk wel per keer eentje". Je kunt die inderdaad uitzetten maar de betreffende functie werkt dan simpel weg niet meer. De print spooler zorgt bijvoorbeeld dat je kunt printen. Heb je geen printer dan kun je die natuurlijk uitzetten. Controleer vooral je logboeken. Mogelijk staat daar meer informatie. Met de code die je nu krijgt vind ik niet echt iets relevants. Ik heb het over deze:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Open-Event-Viewer

Bekijk ook het antwoord in deze post eens http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_7-windows_update/windows-7-update-windowsupdate0000057a-57a/9a7bb674-48d1-4eb4-acfc-f065d42ae8bf?msgId=ce9f3e41-d27a-4196-93d5-3e5102c995e4

Deze oplossing zal echter alleen werken voor Windows Updates. Niet voor installatie problemen van bijvoorbeeld Adobe Photoshop of Itunes.

aangepast door MicrosoftHelpt
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.