Ga naar inhoud

g-mail


bernard

Aanbevolen berichten

Dan kan je het privacy niveau weer instellen zoals voordien.

Het gebruik van CCleaner heeft normaal geen invloed op de instellingen voor het onthouden van gebruikers en wachtwoorden in internet explorer.

Je kan eens proberen om internet explorer te resetten naar de basisinstellingen en dan de instellingen voor automatisch aanvullen en het onthouden van wachtwoorden weer goed zetten zoals aangegeven in de berichten 4 tot 8.

Het resetten van internet explorer doe je op de volgende manier.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , ik open dit weer want alles draait dus weer goed , maar ik kom nu met opstarten een sherm tegen waarvan ik niet weet of ik daar op in moet gaan .

Het gaat om het volgende scherm met deze tekst :

Internet Explorer 9 instellen

0 Aanbevolen instellingen voor beveiliging en compatibiliteit gebruiken .

Het smartscreen filter beschermt u tegen schadelijke websites en software door bepaalde webadressen ter controlere

naar Microsoft te sturen

Er worden compatibiliteits weergavelijsten gedownload zodat de websites die voor oudere browsers zijn ontworpen er beter

uitzien in Internet Explorer 9

Lees de privacy verklaring ...........

0 aanbevolen instelling niet gebruiken

O.k. of kiezen voor later opnieuw aanvragen

Mijn vraag is wat moet ik hier mee , gewoon doen of negeren en komt het dan ieder keer terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.