Ga naar inhoud

Hoe werkt een workstation van hp xw8000 en hoe sluit ik hem aan hetthuisnetwerk


Gast 1106ontwikkeling

Aanbevolen berichten

Gast 1106ontwikkeling

///Goede dag,

Ik hen een hp werkstation xw8000 gekregen maar heb geen beeld alles doet het in de kast maar als ik de monitor met toetsenbord en muis aansluit zie ik geen reactie zowel op het toetsenbord als de monitor .heb ik

geen enkel beeld.

Wie kan mij verder helpen om met dit werkstation van hp te werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 1106ontwikkeling

Mijn workstation xw8000 heeft wel een videokaart waar ik de monitor op aan had gesloten.

Ik heb ook al een andere videokaart geprobeerd maar nog steeds geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de stekker even uit het stopcontact en druk meerdere keren op de startknop om je hardware volledig stroomloos te maken.

Neem voor de zekerheid een metalen en geaard voorwerp vast om je zelf te ontladen.

Haal de geheugen latjes eens uit de pc en als het er meerdere zijn steek ze dan eens één voor één terug in de geheugensloten.

Een slecht contact of defect geheugen zorgt ook dat je geen beeld krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 1106ontwikkeling

Ook al gedaan maar nog steeds geen beeld en ook geen reactie van het toetsenbord en muis.

Ik heb 2 geheugenbankjes elk van 512 mb de orginele nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 1106ontwikkeling

Ik heb ondertussen al het scherm van n,m laptop geprobeerd en een beamer, maar omdat het nu al zo laat is ga ik morgen een ander scherm van een andere pc proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 1106ontwikkeling

Ook een andere monitor helpt niet, nog steeds geen beeld.

Het lijkt wel of hij op slot zit,geen toetsenbord,muis en monitor reactie.

Terwijl alles normaal in de kast doet, bij het opstarten geen piepjes of andere waarschuwingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.