Ga naar inhoud

oa wil Windows Vista wil niet meer opstarten


TheoW

Aanbevolen berichten

Ik vermoed dat dit een serienummer is, staat er iets zoals b.v Compaq, HP All-in-One, of HP Pavilion met een type aanduiding vermeld op de achterzijde?

Misschien heb je het gemist maar 1 hierboven zei ik: Bovenop de PC zit nog een sticker met HP compaq dc 7800 CTM PC ALL hp s/n p/n CZC8021Q6W p/n GC758AV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De berichten hebben zich gekruist ter zelfde tijd. ;-)

De driver die je geïnstalleerd hebt is versie 8.14.10.1930, de driver die bij HP beschikbaar is is de versie 7.15.10.1608 en is naargelang het versie nummer dus ouder. Je hebt dus blijkbaar de recentste driver.

De grafische kaart op je vorige pc is idd krachtiger dan de grafische kaart die je nu in deze pc gebruikt.

Het probleem is dat je deze niet kan uitwisselen daar de grafische chips op het moederbord gebakken zitten en je deze dus niet kunt uitwisselen. Of had je in je andere pc een andere grafische kaart in gebruik dan de onboard grafische kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De berichten hebben zich gekruist ter zelfde tijd. ;-)

De driver die je geïnstalleerd hebt is versie 8.14.10.1930, de driver die bij HP beschikbaar is is de versie 7.15.10.1608 en is naargelang het versie nummer dus ouder. Je hebt dus blijkbaar de recentste driver.

De grafische kaart op je vorige pc is idd krachtiger dan de grafische kaart die je nu in deze pc gebruikt.

Het probleem is dat je deze niet kan uitwisselen daar de grafische chips op het moederbord gebakken zitten en je deze dus niet kunt uitwisselen. Of had je in je andere pc een andere grafische kaart in gebruik dan de onboard grafische kaart?

Met onboard bedoel je 'standaard bijgeleverd'? Dat zou ik niet weten. Maar het was een samengestelde pc. Op mijn reserve pc die ik de laatste weken gebruikt heb moest ik steeds de laagste youtube resolutie instellen en dan waren de beelden vaag maar niet schokkerig. Alhoewel het vaak even vastliep.

Ik heb zojuist weer gekeken en geconstateerd dat de beelden van youtube vloeiend en prachtig zijn als ik ze maar op een klein formaat bekijk. En zelfs op een groot formaat zijn beelden die scherp zijn scherp, alleen worden ze schokkerig. Dit schokkerige onheil geschied dus met name op het volledige scherm. Ik weet niet of dat wat zegt...

aangepast door TheoW
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens welke versie van flashplayer je geïnstalleerd hebt.

Voor Internet Explorer ga je naar Extra > Invoegtoepassingen beheren en klik op de weergegeven flashplayer.

Je kan de versie zien die je geïnstalleerd hebt, je kan naar deze downloadpagina gaan van Adobe en kijk eens wat de laatste beschikbare versie is.

Mocht je een nieuwere willen downloaden vink dan de extra's om McAfee en of Google Chrome mee te installeren uit!!

Mocht je Firefox gebruiken kan je via de plugin controle kijken of alle plugins die je gebruikt in deze browser up to date zijn. Maar het kan ook via de eerder vernoemde download pagina.

Als je flasch player up to date is en het geeft geen verbetering kun je nog het volgende uitvoeren.

Rechtsklik in het venster bij een You tube filmpje en kies Instellingen.

post-24526-1417705127,8435_thumb.png

Verwijder eens het vinkje voor Hardwareversnelling inschakelen. Herstart je browser en kijk of het verbetering geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens welke versie van flashplayer je geïnstalleerd hebt.

De pc heeft vanochtend zelf al gevraagd om de laatste versie te installeren en dat heb ik dus gedaan. En ook heb ik Firefox geïnstalleerd. Of het allemaal geholpen heeft weet ik niet. Maar het is nog steeds niet zoals ik het wil. Als ik nou onderstaande filmpje bekijk, die van zeer goede kwaliteit is, die heeft bij mij een redelijk goede kwaliteit en ik kan het op de hoogste resolutie bekijken. Het wordt er dan niet schokkeriger van. Maar toch vloeit het beeld niet helemaal zoals het zou moeten. Maar zolang er niet teveel of te druk beweging is is de video zoals ik het wil zien...

Firefox heeft trouwens in ieder geval een groot voordeel. Het geeft automatisch wordcontrol. Terwijl ik dit type wijst ie automatisch op schrijffouten. Dat is erg handig nu ik geen words en wordcontrol heb!

Het laatste nieuws van 17.00u:

Ik heb nu wat video's bekeken en ik geloof dat ik het beeld wel acceptabel vind. Mijn ervaring is dat nieuw geïnstalleerde zaken soms effe een tijdje nodig hebben om in te werken. Ik meen al iets van een verbetering te bespeuren... Bij mijn vorige pc kreeg ik extra geheugen en het viel toen op dat een boel dingen wat stroever werkten. Tot mijn teleurstelling. Maar na een tijdje verdween dat. En ik ben natuurlijk nu heel kritisch en let overal op maar dat zakt ook wel weer af. En dan valt een ietsje mindere kwaliteit niet meer op. Met de tijd koop ik toch wel een nieuwe pc en dan heb ik aan deze pc een hele goede reserve pc.

aangepast door TheoW
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.