Ga naar inhoud

Help besturingssysteem wordt niet herkend?


wo0dy

Aanbevolen berichten

Dan kon ik de data van die harde schijf zien ja.

Maar is er een mogelijkheid om te zien wat voor voeding ik precies heb, en daaruit te besluiten of die voldoende zou moeten zijn om één of twee extra harde schijven te draaien? Het zou mij eigenlijk sterk verbazen mocht die voeding enkel groot genoeg zijn om die ene harde schijf te draaien. Er is zelfs geen DVD speler of zo geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het probleem schuilt hem in het feit dat er op die andere HDD ook een besturingssysteem staat vermoed ik en niet zo zeer bij de voeding.

Aan de andere kant worden Merk PC's meestal zeer nipt afgestemd waardoor je niet veel speelruimte hebt om uit te breiden.

Stel alleszins de data veilig van de aanwezige extra HDD en formateer die vervolgens.

De gegevens van de voeding vind je terug op de voeding zelf maar daarvoor dien je wel de pc kast open te maken uiteraard,gegevens staan op een stikker aan de zijkant van de voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spire SP-ATX-380WTN-PFC

dit is mijn voeding.

Op de IDE harde schijf die ik samen met de SATA schijf heb ingebouwd staat geen besturingssysteem, da's op de andere IDE schijf. En toen had ik het probleem ook wat ik dacht dat de voeding was.

Ik heb nu juist mijn bios eens geupdated. Er stond een versie van 2007 op, en de laatste nieuwe was van 2008. Ik ga nog eens proberen om de twee oude schijven erbij te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens even onderstaande uitvoeren en dit ZONDER de extra HDD's?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.