Ga naar inhoud

emailprogramma Live mail werkt niet goed


kersensap

Aanbevolen berichten

Bij het versturen van een email met bijlage (filmpje) naar meerdere adressen zie ik op een gegeven moment rechtsonder bij het verzenden een foutmelding.

Later verneem ik van een van de geadresseerden dat zij 37 keer dit bericht ontvangen maar niet leesbaar en zonder bijlage. Wat gaat er mis ? Ontvangers krijgen te zien "indisclosed-recipient".

Gaarne uw zienswijze.

kersensap

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ruim Windows Live Mail eens grondig op: verwijder eerst alle overtollige berichten in Postvak IN, verzonden mails en verwijderde mails.

Nadien sluit je alle programma's van Windows Live Essentials (Messenger, Mail, Photo Gallery, enz...) af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op en check je of dit je probleem heeft opgelost.

post-20447-1417705092,1695_thumb.jpg

Undisclosed Recipients krijg je wanneer je alle bestemmelingen in het vakje BCC zet, da's alvast normaal als je je mails op die manier verstuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet goed, want ik deed een paar keer en elke keer nadat ongeveer de helft van de "groene streep" was vol gelopen kreeg ik een venster waarin stond dat er helaas een fout in de reparatie was opgetreden.

De streep liep desalniettemin toch alsnog vol. Aaan het eind vroeg comp. om te herstarten. Gedaan, maar de verzending gaat nog steeds niet goed . Wel kan ik een gewoon mail aan mezelf sturen. Dat gaat goed. Maar probeer ik het fimpje (bijlage) aan mij door te sturen treedt toch weer die fout op en krijg ik melding van 40 mails enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg een melding van windows dat het een onveilige website is en zij er geen verantwoording voor nemen. Dus misschien is ook een oplossing van VERWIJDEREN van Windows Live mail 2011 en opnieuw installeren. Maar hoe moet ik dat doen en wat is de consequentie voor mijn reeds opgeslagen mails e.d. ?

Graag uw reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.