Ga naar inhoud

Notebook word steeds trager


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Buiten datgene wat je hardwarematig (stofvrij maken) en softwarematig (uitschakelen onnodige opstarters + toepassingen zoals bijvoorbeeld Windows Sidebar) kan wijzigen valt hier weinig prestatiewinst te boeken.

Het is en blijft een basic netbookje waarmee je kan surfen, documentje aanmaken, enz...maar zeker niet multi-tasken: de bottleneck van het ganse systeem is de processor met zéér beperkte capaciteiten.

Wil je investeren dan kan ik je nog een ram-upgrade naar 2 GB RAM aanbevelen...een andere mogelijke upgrade is het vervangen van de harde schijf door een SSD, maar da's heel wat werk en een toch wel zware investering in vergelijking met de aanschafprijs / huidige waarde van de netbook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, sorry dat ik me er even mee bemoei maar ik heb Notebook Hardware Control geïnstalleerd die alles een beetje in de gaten houdt. Nu net kreeg ik een berichtje over optimale instelling van het beeldscherm en is mijn beeldscherm nu automatisch minder fel...geen idee of het een goed programma is maar ik vind het zelf wel handig :-)

aangepast door Nenna
foutieve plaatsing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een nieuwe cleaner op pc gezet, gaat naar mijn gedacht iets sneller, veel updates van windows laat ik niet doen, enkel hetgene dat ik nodig heb,, @Nenna: ik heb NHC gedownload het is wel iets intressant

@Asus: ik ga de ram-upgrade denk ik wel doen, da ander is me ietsje te duur als ik het vergelijk met de kostprijs destijds en de prijs van een nieuwe notebook nu =)

Ik denk dat er niet meer kan gedaan worden, ik ga ook de pc kuisen met zo luchtdruk dus aan iederreen bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.