Ga naar inhoud

vakantieziekte


scotty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In veilige modus eerst een hele rij wat de pc opstart.....na, ¨even geduld¨ verschijnt er het muispijltje , dat je wel kan bewegen maar verder gebeurt er niets. In windows opstarten eerst heel even links boven een klein horizontaal streepje en dan alleen een zwart scherm, zonder iets wat knippert of muispijltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb alles geprobeerd,hij geeft aan in het begin, stuurprogramma' s instaleren.Dat doe ik, daarop zegtie:onbekend apparaat in gebruik;( 6 onbekende apparaten, allemaal in gebruik)

Verbindingstatus onbekend,hij zegt bij verbinding, is verbonden. Bij diagnose en herstel zegtie: service Diagnostics Policy word niet uitgevoerd.Afhankelijksservice of -groep kan niet worden gestart

Link naar reactie
Delen op andere sites

in veilige modus heb ik geen toegang tot systeemherstel, hij zegt :systeem beveiliging is uitgeschakeld.

Nu aan het proberen in windows, daar accepteert de pc dat ik een herstel punt maak...dat draait nu ongeveer een minuut of 5 , ik weet niet hoelang het moet duren dus blijf ik gespannen kijken of het werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope....werkt niet, in veilige modus begint hij met een systeemherstel...na het automatisch opnieuw opstarten komt de melding: systeemherstel is niet voltooid.De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd.

Details:er is tijdens systeemherstel een onbekende fout opgetreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens de harde schijf op fouten controleren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc.

Brand de ISO als image op een lege cd.

Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd.

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren.

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test.

Wat geeft dit als resultaat?

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.