Ga naar inhoud

BSOD na opstarten, daarachter niet meer


Gblue

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Beste Dasle,

bedankt voor uw reactie!

Zoals ik eerder al zei stond er vroeger Windows Vista op (waarbij de microfoon wel werkte) en heb ik er nu Windows 7 opgezet. De microfoon werkte al niet bij het installeren van Windows 7 en heeft dus nooit op Windows 7 gewerkt, dus kan ik ook geen herstelpunt terug maken.

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik dacht dat de microfoon niet meer werkte na het installeren van de Realtek driver.

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op je microfoon mocht deze vermeld staan en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, sorry dat ik niet zo vaak antwoord maar ik heb niet zo vaak tijd :P

Ik heb bij 'Apparaatbeheer' 2 keer 'Realtek High Definition Audio' staan, bij deze dan ook 2 'Hardware-id's'.

HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0268&SUBSYS_17C02026&REV_1000

HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0888&SUBSYS_17C02026&REV_1000

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.