Ga naar inhoud

start niet meer op


rikkert22

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een vraag ik heb een acer 5734z.

en mijn probleem is ik kan mijn laptop niet meer opstarten

het lampje van dat hij aan staat gaat branden alleen dan hoort de hardeschijf lampje te gaan branden

en dat doet hij dan niet je hoort nog de ventilator maar daarna gaat de ventilator uit en blijft hij aan staan met zwart beeld en je krijgt hem niet eerder uit dan dat je de stroom eruit haalt.

als ik de beeldscherm openhoud en dan aan de stroom zonder dat de accu der in zit dan wil hij nog wel eens een paar uur later aan gaan.

en nu is me vraag hoe zorg ik er voor dat mijn hardeschijf weer reageert gelijk.

p.s. er is ook ooit drinken over heen gevallen maar dat is toen gelijk schoon gemaakt denk atans ook niet dat dat er mee te maken heeft.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor drinken is er op gemorst geweest?

Als het frisdrank was of een andere drank met suiker in, kan het op termijn wel gevolgen hebben.

Het vocht droogt wel op maar de rest maakt "vlekken" en die kunnen vals contact of kortsluiting veroorzaken.

Vermoedelijk een hardwareprobleem aan de voeding of het moederbord.

Gezien de drankhistorie, zou ik eerder het moederbord verdenken.

Best mee naar een technieker (winkel) gaan om te laten nakijken en eventueel herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.