Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik wil een rekeningstelsel via excel sorteren; heb een tabel met hoofdrekeningen (veld begint met H), rekeningen (veld begint met R) en totaalrekeningen (veld begint met T). Tabel bevat volgende velden:

H0

T0

H00

T00

H000

T000

H001

R00000082055

R00123012455

Resultaat moet er als volgt uitzien:

H0

H00

H000

R00000082055

T000

H001

R00123012455

T001

T00

Dus eerst Hoofdrekening "0", daaronder Hoofdrekening "00", dan Hoofdrekening "000" dan de rekening "00000082055, dan Totaalrekening "000".

Is er iemand die mij kan helpen om de velden te sorteren? Via excel of access?

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.