Ga naar inhoud

Hulp nodig met een dashboard voor het werk.


Rik123

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Voor mijn werk ben ik een Excel bestand/dashboard aan het maken. Momenteel wordt van alles handmatig een rapportage gemaakt. Omdat ik dacht dit kan handiger ben ik gaan knutselen.

Ik ben erg ver gekomen en tevreden met mijn resultaat.

 

Nu kan het altijd beter. Het dashboard werkt namelijk voor een hele maand. In de ideale wereld kan ik zelf een datum invullen en het dashboard laat dan alleen de data zien van die datum. Of nog beter 2 datums en dashboard laat de data tussen deze twee datums zien.

 

Het gaat in het bestand om de datum in cel A2 >

 

Ik ben benieuwd of dit mogelijk is of dat er andere suggesties zijn.

Alvast bedankt voor de moeite!

 

(PS ik heb het bestand dusdanig aangepast zodat geen privé gegeven erin staan..)

Voorbeeld bestand voor forumhelp.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Haije zei:

Rik,

 

voldoet de eerste tabel (gem doorlooptijd) aan je verwachting?

Voorbeeld bestand voor forumhelp (hs).xlsx 31 kB · 2 downloads

Hallo Haije,

 

Allereerst bedankt dat je ermee aan de slag bent gegaan.

Helaas werkt het nog niet zoals ik in gedachte had. (kan aan mijn verhaal liggen).

Echter heb je mij wel op een goed idee gebracht. Je hebt van de data in Januari namelijk een tabel gemaakt.

Nu kan ik dus in die tabel filteren op de betreffende data (in rij A). Ik kan dat bijvoorbeeld alleen 2-3-2020 aanklikken. Ik had verwacht dat het dashboard dan ook alleen data laat zijn van die betreffende regel(s) maar dit lijkt niet te werken. Wellicht is dit werkend krijgen een makkelijkere oplossing?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.