Ga naar inhoud

Hoe kom ik in webmail van Windows.Live.nl


m.franken

Aanbevolen berichten

Voor een bepaald programma is mij een nieuw wachtwoord toegestuurd naar mijn emailaccount van live.nl

Ik wil dat op webmail gaan bekijken, maar kom daar niet ingelogd. Ik krijg de melding dat misschien iemand anders mijn emailadres gebruikt en ik word gevraagd een aantal gegevens in te vullen zoals o.a. mijn postcode en ALLE wachtwoorden die ik ooit heb gebruikt.

Ik vertrouw het niet. Zie afb. voor de URL waar ik terecht kom.

Wie kan me de juiste URL geven voor webmail van live.nl Ook dat is niet duidelijk te vinden.

vr.gr. Marij

post-21939-1417705113,1987_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dezelfde melding. Dan krijg ik de mogelijkheid om een ander emailadres op te geven om een beveiligingscode aan te vragen (zie afb.) Bij de beveiligingscode kan ik trouwens niets invullen. Daarna komt de lijst waarop ik van alles moet invullen. Ook emailadressen van anderen !!??!! (zie afb.)

post-21939-1417705113,6719_thumb.jpg

post-21939-1417705113,4206_thumb.jpg

post-21939-1417705113,4653_thumb.jpg

post-21939-1417705113,51_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord heb ik binnen. Ik heb een nieuw ww en daarmee ontving ik ineens tientallen mails die ik nooit eerder heb ontvangen.

Dus wat dat betreft is mijn probleem opgelost !!

Wat ik wel weer vreemd vind:

Ik ontving een code om het account te verifiëren. Toen ik dat ingaf kreeg ik deze onbegrijpelijke melding !!??!!

post-21939-1417705113,7256_thumb.jpg

Bedankt voor de hulp. Groetjes Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.