Ga naar inhoud

Symbaloo werkt niet meer


m.franken

Aanbevolen berichten

Dan laten we combofix maar voor wat het is.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Herstart nadien de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ComboFix weghalen lukt me niet. Elke keer als ik ComboFix /Uninstall intik dan begint het programma zich uit te pakken. Ik krijg weer de vraag of ik de update wil installeren, wat ik nu niet gedaan heb. Dan komt de melding dat de virusscanner actief is. Ik heb geprobeerd om de installatie te beeindigen mbv ctrl-alt-delete. Maar combofix kom ik daar niet tegen. Dan krijg ik nog eens de melding over de virusscanner en tevens dat combofix verder zal gaan met de installatie op eigen risico.

Op dat moment heb ik de computer geforceerd afgezet. Om hetzelfde probleem van gisteren te voorkomen.

Had ik door moeten gaan?

C:\Qoobox heb ik verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Sinds gisteren openen de blokjes van symbaloo niet meer. En ik kan ook geen nieuw blokje meer toevoegen.

Ondertussen heb ik ontdekt dat ik de blokjes toch kan openen met eerst een rechtermuisklik en dan op "openen" klikken. Wel omslachtig !!

Ook heb ik een vreemd tekentje ontdekt bovenin de balk. Zie in afb. naast de ster.

Zou dat een oorzaak kunnen zijn?

[ATTACH=CONFIG]21548[/ATTACH]

Sinds gisteren (11 nov.) werkt Chrome weer goed. Ik kan in symbaloo weer op normale manier een blokje openen en ook nieuwe blokjes toevoegen. Hoe dat komt weet ik niet. Ik heb zelf niets speciaals gedaan.

Het linkse tekentje in de afbeelding staat er nog wel !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je mij zeggen wat deze cleaner op kan leveren? Soms komt er nl weer aan ander probleem voor in de plaats :-)

Zoals bijv de afbeelding in bericht #14. Die komt bij elke start nog steeds naar voren?

Kan ik het niet gewoon zo laten? Voor mij werkt symbaloo weer goed en daar ging het om :-)

Of voorzie jij nog andere problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze cleaner kan ook chrome "opkuisen" terwijl de andere cleaners zich meestal beperken tot IE en Firefox.

Misschien verdwijnt hiermee wel het "puzzelstukje" naast de ster.

Zoals bijv de afbeelding in bericht #14. Die komt bij elke start nog steeds naar voren?

Het is net deze melding die me bezig houd :hmmmm:

jan2osd hoort bij de drivers van HP computers.

Gaat het hier om een HP computer?

Kan je het juiste model of type eens opgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.