Ga naar inhoud

Pc loopt willekeurig vast of uit


Dhr.Timmers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En het zijn enkel deze 2 bieps? :hmmmm:

Bij een BIOS van Phoenix zijn dit normaal een serie van meerdere bieps.

b.v 1-1-2-3 d.w.z 1 biep >pauze 1 biep >pauze 2 biepen >pauze 3 biepen.

Deze codes kunnen afhankelijk van het merk van de pc nogal uiteenlopen.

Kun je in je handleiding van je pc of moederbord indien je deze nog bezit iets terug vinden over deze codes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc is van het merk Medion, heb net ff grondig door de handleiding gelezen maar staat niets over die biepjes in, en het is echt 1 biep >pauze en 1 biep.

ik ga morgen met mijn pc langs een vriend van mijn vader ( die is zelf ict'er ) dus ff kijken of die er wat van kan maken.

dit is echt een raadsel en heb echt van alles geprobeerd, ben zelf bang dat of mijn cpu of mijn moederboard kapot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is iets tussen gekomen dus me pc word maandag pas nagekeken.

heb toenet wel eerste BSOD gekregen in een lange tijd met de error : MEMORY_ MANAGEMENT dat zou dus betekenen dat me memory niet goed maar heb ooit getest met nieuwe ram en hij liep toen ook gewoon vast.

schoot mij ook te binnen dat ik een week geleden een BSOD had met de error : APC_INDEX_MISMATCH

U heeft waarschijnlijk meer verstand van die errors dan ik

Nogmaals bedankt voor alle hulp die u geeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

MEMORY_ MANAGEMENT kan duiden op geheugen wat het niet naar behoren doet of een geheugenslot , maar een slechte HD kan dit ook wel eens veroorzaken.

Je hebt je geheugen al getest met Memtest86+ en hoelang heb je de test laten lopen?

APC_INDEX_MISMATCH word vaak in verband gebracht met falende drivers, maar helaas kom je het probleem vaak tegen als men registrycleaners of optimalisatiesoftware gebruikt heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.