Ga naar inhoud

voldoet mijn computer


apppel

Aanbevolen berichten

ik weet niet of dit het goeie forum is om dit te vragen maarja.

ik wil de mening van mensen vragen over mijn computer ik heb niet heel veel verstand van computers dus daarom vraag ik het hier.

ik ben dit jaar aan een nieuwe opleiding begonnen deze opleiding is Industrieel design.

voor deze opleiding zou ik deze programs nodig hebben:

-AutoCAD

-Photoshop

-Solid works

dus ik zou graag willen weten of deze computer voldoet of dat ik hem moet aanpassen of dat ik een nieuwe moet kopen, en als ik een nieuwe zou moeten kopen wat voor een je me dan zou aanraden.

dit is ongeveer de inhoud van mijn computer

: Lenovo Thinkpas EDGE 13 022122G

.Processor: AMD Turion II Neo K625 Dual-Core Processor 1.50GHz

.RAM: 4.00: (2.75 GB beschikbaar)

.Systeem: Windows 7 Enterprise N

.Type Systeem: 32 Bits

.Video kaart: over de video kaar weet ik vrij weinig maar volgens mij klopt dit wel een beetje: ATI Mobility Radeon HD 4225

ik denk dat dit genoeg informatie is om uit te kunnen oordelen en anders hoor ik dat wel.

M.v.g: Bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.