Ga naar inhoud

Melding in Microsoft Outlook


keppe

Aanbevolen berichten

Beste,

Had met ccleaner eens kuis gedaan op mijn pc. Toen ik Outlook opende om mijn mails te bekijken en ik klikte op een link naar één of andere webpagina kreeg ik volgende boodschap:

Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Raadpleeg uw systeembeheerder!

Ik kan geen enkele link meer openen.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows xp is lang geleden voor mij, maar probeer indien je Internet explorer gebruikt die eens terug als standaardbrowser in te stellen. Hoe je dat doet lees je hier.

Helpt dat niet voer dan onderstaand uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey clarkie,

Bedankt voor je reactie. Heb het ondertussen zelf gevonden: ik had inderdaad Google Chrome verwijderd (zie hieronder) met het gekende gevolg.

Dit probleem wordt veroorzaakt door beschadigde of aangepaste koppelingen met de te gebruiken internet browser. Dit probleem wordt in 9 van de 10 gevallen veroorzaakt door Google Chrome. Wanneer Google Chrome geïnstalleerd is kent men dit probleem niet. Echter wanneer de software wordt verwijderd, blijven de door Chrome aangepaste registy entry’s gewoon bestaan met doodlopende verwijzingen.

Download het zip bestand explorer_repair_defaults.zip

Sla dit bestand op, op het bureaublad.

Wanneer je het zip bestand opent zie je dat er 1 .reg bestand in zit-> Sleep dit bestand naar het bureaublad en dubbel klik dit bestand.

Bevestig alle meldingen met OK of Ja. De register waarden die niet worden teruggezet na het verwijderen van Google Chrome worden met dit .reg bestand gecorrigeerd.

Thanks again!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.