Ga naar inhoud

???


Peetekind

Aanbevolen berichten

sinds kort kan ik mijn snelkoppelingen niet meer gebruiken: alle programma's worden via de snelkoppeling geopend in Words en zijn dan vervolgens niet bewerkbaar.

Ook kan ik geen links meer gebruiken als die bijvoorbeeld in een mail of site genoemd worden.

Heel konkreet: ik heb een online fotoboek gemaakt en dat is helemaal naar tevredenheid gelukt, maar de laatste stap "het bestellen" lukt niet mijn PC niet doorklikt naar de bestelpagina.

Het bericht dat ik dan krijg is dat er een systeemfout is en dat ik mijn systeembeheerder moet raadplegen!?

wieowie kan mij helpen....konkreter kan ik mijn probleem niet beschrijven, omdat ik het zelf niet begrijp!?:hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

done that....geen effect!?sterker nog: in de mail van PC-helpforum, waarin ik de melding krijg dat ik een reactie heb en staat link waarmee ik naar die reactie kan gaan,nou, dat werkt dus niet. van die dingen.....jammer hoor! dank voor je reactie, dat dan weer wel ;-d

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.