Ga naar inhoud

Geluid niet via toetsenbord


mabo07

Aanbevolen berichten

Hallo

Op mijn toetsenbord zit een knop waar je het geluid harder of zachter kunt regelen

Mijn toetsenbord is een Logitech K350.Open ik de software van mijn toetsenbord en klik daar het toetsenbord aan dan kan ik het wel regelen totdat ikde pc uitschakel.

Bij een volgende opstart gaat het weer niet.

Wie weet raad?

Groeten Mabo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg eerst de tip in bericht 2.

Ik heb ook een Logitech toetsenbord, wel een ander type.

Ik kan het geluid ook aanpassen via het toetsenbord zelf maar in de software is er geen functie aanwezig om het geluid op een bepaald niveau te blokkeren of toetsfunctie hiervoor aan te passen.

Bij jouw blijkbaar wel, klik je nadien eerst op toepassen en dan pas op OK?

post-23245-1417705125,2672_thumb.jpg

Ook kan je proberen via deze link de allerlaatste software te downloaden en installeren waarin een aantal verbeteringen zouden zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag mabo07,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.