Ga naar inhoud

usb


Michel Ludikhuyze

Aanbevolen berichten

Hallo , onlangs kocht ik mij een ander Digitaal fotocamera. Na installatie van het programa werkt het een paar dagen als normaal om dan , telkens ik de camera aansluit, te komen melden dat de comp. het USB-apparaat niet herkend . Heb dan al een paar keer het prog. opnieuw geinstalleerd maar telkens na een tijdje krijg ik weer hetzelfde conflict .

Kent er iemand dit probleem of weet hij/zij een oplossing ?

groeten.

Mijn comp. : Int. Pent.4/ 2,66Hz / 767MB / nvidia GF4 / mx440 / AGP8X

Camera : Nikon coolpix L120

Even ter aanvulling : zonet sloot ik de camera aan op een andere usb-poort ( achteraan) en kon ik weer werken met het programma . Hoelang ?...

aangepast door Michel Ludikhuyze
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat veilig verwijderen heb ik niet toegepast .

Dan weet je ook meteen waar het probleem zit, altijd "veilig verwijderen" is de boodschap.

Je kan eens proberen of onderstaande je probleem oplost:

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedaan maar op een gegeven moment schakel ik dan de usb uit van de muis en kan ik niet meer verder dan de pc af te zetten . Eens na opstart zie ik de usb's terug installeren .

Ik zie bij apparatenbeheer 5x ''usb hoofdhub'' , daarboven 2x '' samengesteld usb apparaat'' en daarboven 5x ...usb universal host controller . Welke mag ik beroeren ?

Dan heb ik nog eens geprobeerd met de camera aan te sluiten , maar er kwam geen icoon tevoorschijn ivm. veilig verwijderen van....

Nu las ik dat je het kan doen door bij '' deze computer'' het betreffende apparaat '' uit te werpen''. Misschien is het mogelijk deze functie in een snelkoppeling te vatten .??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.