Ga naar inhoud

Picto op bureaublad


WiseGuy

Aanbevolen berichten

Nog even te vermelden: ik gebruik AVG Pro..... ik heb never nooit te nimmer enig virus op mijn PC gehad..... het programma SHREDDER of FILE SHREDDER stond ooit wel eens op mijn PC maar is nu nergens nowhere te bekennen.... ALLEEN HET PICTOGRAM STAAT ER OP!!! Ik ga dus niet weer een of ander duister programmaatje (HijackThis) installeren om mogelijk naar een programma te zoeken wat er helemaal niet meer opstaat! Bij deze dank ik je je voor je inbreng en hou ik het bij deze voor gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg naar je antivirusprogramma omdat die shredder wel eens heel goed bij je antivirusprogramma kan horen, en zeker bij AVG.

Zo veel mogelijk info doorgeven en antwoorden op de vragen maken het de hulpverleners enkel gemakkelijker om een oplossing te vinden voor de gestelde problemen.

Hijackthis is heel zeker GEEN duister programmaatje, er worden op dit forum heel wat problemen mee opgelost als het over malware en virussen gaat.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.