Ga naar inhoud

Iemand die logo kan maken


Aanbevolen berichten

Ik zoek iemand die goed logo's kan maken voor een groep/clan van een game (leauge of legends),

Het logo is vooral bedoeld voor op een t-shirt te plaatsen,

De naam van onze clan is RisingDreams of RSD

Voor de rest laat ik het aan jullie over?

een paar voorbeeldjes mss?

Alvast bedankt!

mvg

aangepast door PjDc
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Beste PjDc,

Indien je nog steeds op zoek bent naar een logo, wil ik wel een poging wagen.

Maar zoals superjona reeds heeft vermeld, is het altijd makkelijker als je er al eventuele wensen bij zet.

Is er een specifieke afbeelding die je graag verwerkt ziet?

Is de naam van de clan voldoende of moet erbij vermeld worden dat het leauge of legends gaat?

Welk kleur T-shirt gaan jullie gebruiken? Zodat de achtergrond van het logo mooi overvloeit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

We zijn momenteel aan het overleggen over het logo wat er allemaal op moet staan, wat al zeker is dat er : 'RSD' moet opstaan en de t-shirts zijn waarschijnlijk zwart, er moet niet inkomen dat het om het spel league of legends gaat.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het besproken, we zouden graag iets hebben met een gespierde character (tekening of afbeelding) die aan het dromen is met een wolk. of op een wolk (aangezien de naam RisingDreams). Ik weet dat het niet zo makkelijk is. Maar als iemand zin heeft om dit uit te voeren zou het fantastisch zijn!

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik was gisteren in afwachting van je antwoord zelf al aan een ontwerp begonnen, maar totaal de andere richting uit met een phoenix enz... :s

Een spierbundel dromend van een wolk of op een wolk vinden, is idd niet simpel. Mocht iemand uit jullie clan over dergelijke afbeelding beschikken zou deze eventueel gebruikt kunnen worden. Tot nu toe ben ik nog geen gepaste afbeelding tegen gekomen. Dus heb ik geprobeerd om in het ontwerp toch van slag te gaan met de componenten 'spierbundel', 'wolken' en 'dromen'. Eerst geprobeerd om de spierbundel en de wolken samen te brengen en deze dan in afbeelding 2 tot een dromerig geheel te brengen. Zou dit eventueel een alternatief idee kunnen zijn?

Ik probeer alsnog een afbeelding te vinden die meer aan de wensen voldoet, maar ik kan niets garanderen.

post-38737-1417705306,6195_thumb.jpg

post-38737-1417705306,5328_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaw! dit is echt al heel mooi en geslaagd, ik vind het in ieder geval al fantastisch! echt waar! ik heb veel respect voor mensen die dit kunnen! in ieder geval zal ik deze zeker bijhouden! Vanavond zal ik overleggen met onze andere teamleden, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.