Ga naar inhoud

asus X53U heeeeeeel traag en stottert met b.v. youtube


fonnee

Aanbevolen berichten

Wanneer het om een nieuwe installatie gaat en je hebt die drie programma's verwijderd mag je er van uit gaan dat er geen overbodige programma's op de achtergrond draaien.

Ruim eerst je systeem grondig op met Ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Zorg eveneens voor een ander antivirusprogramma, hier vind je een aantal mogelijkheden.

Wees bij het installeren alert voor het ongewenst mee installeren van toolbars en Google Chrome.

Gelieve nieuwe ontwikkelingen in een nieuw bericht te plaatsen ipv je vorige bericht te wijzigen, dit werkt helaas erg verwarrend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry!! maar ik zie nu pas jou nieuwe bericht en was mijn nieuwe bericht kwijt, het werkt zo inderdaad nogal verwarrend .

Ik zie nu dat we op pagina 2 zitten en ik denk dat ik dat over het hoofd had gezien :embarassed:

Ik ben ondertussen AVG free al aan het downloaden, maar ik zal zo eens naar je link kijken.

Is het trouwens beter om google chrome niet te gebruiken ??

aangepast door fonnee
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je antwoord, maar webstorage had ik al verwijderd evenals life update en mcfee :-)

Ik vroeg mij af hoe/waar ik kan vinden of er programma's op de achtergrond draaien, zodat ik ze kan stoppen. dit was een oplossing van de monteur.

De laptop lijkt het nu goed te doen trouwens, ik ben nu avg free aan het downloaden, en hoop maar dat hij het goed blijft doen. Het lijkt erop dat het aan windows heeft gelegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.