Ga naar inhoud

Windows mail


Aanbevolen berichten

Beste,heb weer een nieuw fenomeen,bij openen van mijn mail vraagt hij altijd om gebruikersnaam en wachtwoord maar de mails komen wel gewoon binnen,versturen gaat dan weer niet.Kan me iemand daar mee helpen,alvast bedanktDit gebeurd sinds ik mijn internet verbinding ben kwijt gespeeld,heb ze terug in orde gekregen maar enkel met kabelaansluiting.Heb contact opgenomen met belgacom maar die konden me ook niet verder helpen(waarschijnlijk een nieuw lid in het callcenter)want dat is de eerste keer dat die me niet konden helpen,maar ik neem nog wel eens terug contact op met hen en hopelijk een ervaren iemand aan de lijn.Grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de vraag was:hoe ik krijg ik dat opstart scherm weg: "gebruikersnaam en wachtwoord" telkens ik de mailbox open.De mails komen toch gewoon binnen maar verzenden gaat dan niet,grtjs Jos;-).

Daarom dat je de instellingen moest nakijken.

Wat klik je aan als dat scherm verschijnt? Ok of annuleren?

Welke foutmelding krijg je bijvoorbeeld als je klikt op annuleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Account: 'Belgacom', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Access denied : Invalid user or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

DE tekst die ik kreeg na annuleren,weet dat ik reeds alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd heb zonder resultaat,zelfs de originelen van Belgacom bij de eerste in gebruik name.Grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.