Ga naar inhoud

geluid


mira74

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

oei ,heb ik hier iets mis gedaan ??, ja ik had wel al beetje twijfels wie dit hier allemaal kon lezen ,want ik had al die bestanden toch nog nooit gezien .

en hier zo in openbaar ,ik heb wel al mijn instellingen gezet op alleen geregistreerde mensen hier op forum ,( mss al iets veiliger ,maar bedankt asus dat je dingen die echt belangrijk zijn eventjes weg gedaan hebt )

Nu het volgende ik heb die fix uitgevoerd ,maar lukt dus ook niet ,om die hardware erop te krijgen ,en ik blijf nog steeds ,de melding krijgen dat ik die PCI device moet installeren .

Er kwam ook op de pc ,na die fix ,dat ik alle aparatuur van geluid eens uitschakel , dit gedaan en pc heropgestart , maar geen veranderingen hier ivm het geluid , groeten mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar wij zaterdag een hoofdtelefoon met microfoon ,voor zoon hadden gekocht , om te kunnen skypen .

gaat wel het geluid ,maar kon niemand mijn zoon horen praten .

dan beginnen kijken in de instellingen van realtek want ik had onderaan in het scherm zo een rood dingske waar ik die instellingen kon goed stellen ,bv , welke boxen in het scherm of ,boxen met woofer , maar helaas konden we die micro niet goed krijgen ,daar ik dan al even op het internet ben gaan zoeken .

vond ik mss een update van realtek te donwloaden .

daar ik geen verbetering had en ik alles op bureaublad plaats ,om geen opstapelingen van overbodige dingen op pc te hebben ,.

wilde ik die download weg doen ,maar zoals je al gelezen hebt ,heb ik realtek erzelf af gedaan ,met conclussie geen rood dingske meer onderaan mijn bureaublad ,en dan ben ik tot resultaat gekomen dat mijn geluid weg is helemaal .

en ik hier ben terecht gekomen op deze site :-)

nu heb ik ook iets gedonwload , slimdrivers ,daar zo ik oude drivers terug kunnen zetten van in een backup

net geprobeerd ,maar ,daar zeggen ze dat ze vsb.sys VIRTUUAL SERIAL BUS

SISGbeXP.SYS

sis190 100/10 Ethernet device

niet vind ,maar ik weet echt niet meer waar te beginnen ,systeemherstel heb ik ook al gedaan ,maar ook geen goede oplossing ,mss ik mijn modem eens moet uittrekken van telenet zou dat helpen ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede avond , allez nacht :hmpf:

hier nogmaals een screen van speecy ScreenShot032.bmp downloaden

wat ik wel zelf al kunnen fixen heb is dat ik in de opstart van mijn xp ,geen melding meer krijg van PCI devices :)

maar nu staan er twee gele vraagstekens bij 1.overige aparaten ???

2.audioaparaat op de bus voor high definition audio

ScreenShot034.bmp downloaden

mvg , mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag jean pierre ,en asus

graag wil ik jullie bedanken voor jullie tijd ,in mijn vraag over audio

nu heb ik hier hele nachten aan door geprutst en gedaan ,met heel veel ervaring van jullie , met dank daarvoor

en ik heb het hier kunnen fixen , oef ik gelukkig haha

ik hoor terug muziek uit de boxen :D

ik kan alleen vertellen ,met divece dokter ben ik van het probleem met PCI devices af gekomen

en dan waren het die gele vraagtekens bij overige aparaten , nu iedere keer ik die driver downloade kwam erop dat er geen stuurprogramma was dus ik denk denk ....

en toch download ik nog een keer en zie ik dat ik ergens in een van de screenshots WDM R270 gezien had

daar ben ik even op zoek achter gegaan ,en ja ik kreeg een driver aangeboden om te downloaden ,en zie nu HET GELUID WERKT TERUG :-) ( is ook van realtek die driver )

maar ik wil jullie hartelijk danken , voor de ingezette tijd

mvgr mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.