Ga naar inhoud

Game pc samenstellen


Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig ? Alledaags gebruik en gamen

Wat is mijn budget ? - ongeveer 1500 max (nieuw scherm incl)

Een merkcomputer of een samenstelling ? - Samenstelling

Ga ik overklokken ? - Misschien

Ga ik later upgraden ? - Jup

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Geen idee

Ga ik zelf assembleren ? - Neen

Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Neen

Ga ik zelf installeren ? - Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? -Niet echt

Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Monitor en speakers

Heb ik specifieke wensen ? - Stil, een goede grafische kaart en toch liefst 16gb RAM

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Belgie, geen specifieke voorkeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel verschil gaat het niet maken, neem de goedkoopste van de 2, Die i7 3770K is enkel goed als je wil overklokken(multiplier is unlocked bij K-modellen)

Ik zou de configuratie zo maken:

Andere SSD's: betere prijs/kwaliteit

Andere DVD-brander: goedkoper,maar niet slechter

Andere Processor: Je gaat niet extreem overklokken(Deze kun je wel overklokken, maar ik denk dat je hem niet extreem zult overklokken.

aangepast door bambino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de samenstelling aangepast en verbeterd:

Oude TX750 voeding werd vervangen door een Be Quiet Pure Power 730. Ruim voldoende voor dit systeem, stiller en goedkoper.

Heb ook de tweede SSD weggelaten, als je een iets groter volume wilt kan je evengoed de 256GB versie nemen. RAID0 is sneller, maar houdt ook meer risico's in.

Daarnaast heb ik de standaard GTX670 vervangen door de Pailt Jetstream, goedkoper en een betere koeling.

Ook heb ik zoals gevraagd een assemblage-service inbegrepen in de samenstelling. Ook een mooi en degelijk 24inch scherm zit erbij.

Had je gedacht aan een klein setje speakers (2 luidsprekers en een subwoofer) of eerder iets groter (5 luidsprekers)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.