Ga naar inhoud

Vista blijft telkens vast hangen


w1p3out_22

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop van Acer van ongeveer 4 jaar oud. En heb hierop Windows Vista 32 bit geïnstalleerd.

Nu heb ik hier een paar problemen mee.

Mijn laptop doet telkens dezelfde update telkens als ik hem afzet. Die update blijft maar duren. (Ik heb hem een nacht moeten laten opstaan omdat die die update maar niet klaar kreeg, nu moet ik het afsluiten forceren door op de knop te drukken) Als ik probeer bij de windows update instellingen om die updates te verbergen dan loopt mijn dialoog venster vast.

Ik heb gisteren iets proberen te installeren voor school en ook toen bleef mijn windows vast hangen. Als ik een programma wil verwijderen d.m.v. het configuratie scherm dan loopt ook hierbij mijn dialoog venster vast. Ik kan wel telkens het venster sluiten met het taakbeheer.

Weet iemand hoe dit kan komen?

Ik ben ten einde raad.

Specs:

Intel Core 2 duo CPU T7300 @ 2.00GHz (2 CPUs)

2 GB ram

aangepast door w1p3out_22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel ben ik niet met die uitleg die ik krijg.

Is er iets wat je niet begrijpt bij de uitleg die gegeven wordt als je de link aanklikt?

Laat ons dan stap voor stap te werk gaan en de updates een voor een aanpakken.

Ga naar de mislukte updates en dubbelklik op de update voor KB2533623

Maak een afbeelding van de getoonde foutmelding en klik dan op de link voor hulp bij het probleem.

Plaats dan de afbeelding en de link naar de pagina met de hulp in een volgend bericht.

Dan zullen we eens kijken wat we er kunnen van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.