Ga naar inhoud

Analisten blij met ingebouwde anti-virus Windows 8


Aanbevolen berichten

Enerzijds kan ik het wel begrijpen hoor: er zijn mensen genoeg die (al dan niet bewust) geen antivirusscanner installeren...anderzijds begrijp ik ook perfect dat je als producent van een OS een browser voorziet en van de nodige basis beveiliging.

Tegenwoordig duwen ze Chrome door je strot: je moet al een aardige piloot zijn om hem te ontwijken en hem niet op je systeem te krijgen...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, het zelfde is ook met babylon, ask en weet ik veel wat nog meer....

Mensen met een hoog klikgedrag klikken zo hun hele pjoeter vol.

Onlangs een laptopje opgekuisd waarvan volgens mij de explorer balk meer dan de helft van het scherm besloeg met allerhande zut.

Toen ik er naar vroeg kreeg ik als antwoord, ja ik moest dat installeren omdat hij dat aangaf ... zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, tja....

Onlangs had ik zelf ook een dergelijk stukje freeware.

Was een desktoprecorder.

Alles was goed en duidelijk leesbaar, doch helemaal op de laatste installatieveld moest je accoord gaan met de algemene voorwaarden op het moment dat je daarmee accoord ging liep de installatie ogenschijnlijk vast.

Na een paar seconden ging de installatie plots verder en met als bonus de eerder weggevinkte "randsoftware".....

Joepie........

Meer werk gehad van het verwijderen dan het installeren.

het is net als het al geniepiger word.

Maar dat is die "politievirus" net zo.

Voor een paar maand terug....PLOP en alles was op het eerste gezicht geblokkeerd.

Aan de hand van diverse internetbronnen alles mooi en netjes verwijdert.

Nieuwste updates ( ook de Javazooi e.d. ) geinstalleerd en netjes bijgehouden en nergens geen last meer van.

Eergisteren even netjes de microsoft updates bijwerken en gosh PLOP daar was hij weer.

Rotkreng.

Denk je dat je alles op orde hebt...zucht.

Alles een dagje teruggezet en natuurlijk weer netjes bijgewerkt.

Opnieuw de Microsoftupdates gedaan en ja hoor, na even surfen en daar was ie weer.

Opnieuw weer de boel teruggezet en bijgewerkt maar dit keer zonder de MS updates en alles draait weer.

Toeval?

Geen idee, zal volgende week even weer kijken wat de MS updates dan doen.

Het ligt niet aan Ms of aan hun site, dat geloof ik niet, maar waar het wel vandaan komt???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.