Ga naar inhoud

Computer bevriest na enige tijd geen gebruik van muis of toetsenbord


Evert124

Aanbevolen berichten

DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server

{7D096C5F-AC08-4F1F-BEB7-5C22C517CE39} te starten logboek

Kernel power:

De laatste overgang naar de slaapstand is mislukt. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat de computer is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen tijdens de overgang.

Beveiliging: Beveiligings-id: SYSTEEM

Accountnaam: DEGELEROOS-PC$

Accountdomein: GESTALT

Aanmeldings-id: 0x3e7

Aanmeldings-GUID: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}

Account waarvan de referenties zijn gebruikt:

Accountnaam: SYSTEEM

Accountdomein: NT AUTHORITY

Aanmeldings-GUID: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}

Doelserver:

Naam van doelserver: localhost

Aanvullende gegevens: localhost

Procesgegevens:

Proces-id: 0x474

Procesnaam: C:\Windows\System32\services.exe

Netwerkgegevens:

Netwerkadres: -

Poort: -

Deze gebeurtenis wordt gegenereerd wanneer een proces probeert zich op een account aan te melden door expliciet de referenties van die account op te geven. Meestal gebeurt dit in batchconfiguraties zoals geplande taken, of bij gebruik van de opdracht Uitvoeren als.

Setup:

Kan Windows-update "KB936395 - .Net Framework 2.0 RTM x86 nl-NL: Update voor Windows" niet installeren vanwege een fout: 2147944003 'Onherstelbare fout bij installatie.' (Opdrachtregel: '"C:\Windows\system32\WUSA.exe" "l:\390defd4b6314f22fa18\.\.\NetFX2.0-KB936395-v6000-x86_RTM_nl.msu" /quiet /norestart')

Framework 3.5 wil steeds updaten, maar mislukte. Toen verwijderd, maar mislukt nog steeds te herinstalleren wegen ontbreken fusion.dll. Gedownload van internet, maar de melding blijft hetzelfde.

Systeem:

DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server

{7D096C5F-AC08-4F1F-BEB7-5C22C517CE39} te starten

Wat nu,

Evert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu in veilige modus msconfig opgestart en diagnostich opstarten lukte, maar erg beperkt in mogelijkheden.

Vervolgens heb ik alle microsoft services verborgen en alle andere services uitgezet, behalve waarvan ik denk dat ze nodig zijn voor de internetconnection. Nu afwachten of bevriezen weer plaats vindt.

Ik schat in dat bevriezen gelegen is in de overdaad aan services, die zogenaamd zinvol zijn. Met CCleaner een hele lijst verwijderd. Ik rapporteer nog terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks abnormaal te zien in de logjes buiten het feit dat je bij de laatste sca van malwarebytes de besmettingen niet hebt laten opruimen.

Start de pc op in veilige modus en kies dan voor de optie opstartherstel.

Als dit geen resultaat oplevert, kies dan voor laatst gekende goede configuratie.

Als ook dit niet helpt, probeer dan systeemherstel en ga terug naar een herstelpunt toen je het probleem nog niet had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de logjes een heleboel kopies gemaakt va foutmeldingen die in logfiles staan. Zie hiervoor.

- Ik heb nog steeds het probleem van bevriezen van de laptop.

De laatst gekende goede configuratie zal rond 22-10 geweest zijn en die komt niet meer in de lijst voor.

- IK heb een probleem met installeren van een KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (x86-taalpakket)

Download size: 35,7 MB IK had alles er af gehaald en alles nieuw geinstalleerd van servicepacks 3.5 t/m 4.5. Hetzelfde probleem blijft.

Ik heb ook last van het beeldscherm als ik ga scrollen in helpforum dan rekt het beeld uit of het krimpt.

Ik zal eerst optie opstartherstel doen en kijken of het nu helpt. Voorzover ik nu heb gezien heeft het bevriezen niet te maken met een virus maar wellicht met een driver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost nadat ik:

- msconfig en dan diagnostisch opstarten. werkte niet.

- msconfig en vrijwel alle services, uitgezonderd Windows services, uitzette.

- mijn 3 accounts volledig heb gereinigd met CCleaner en Slimcleaner.

- in de administrator account via internet en Microsoft Fix It de Aero instellingen heb gerepareerd.

- ik met PC Tools Registry alles heb gereining en een schone registry heb opgesagen

Ik voel me nu weer heerlijk relaxt nu ik niet meer bang hoef te zijn dat de Laptop bevriest. Hij werkt weer als een zonnetje.

Hartelijk dank voor het even met me meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.