Ga naar inhoud

Mediaplayer werkt niet meer


Wim Lievens

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik uit de bibliotheek een nummer wil afspelen in windows media player dan slaat de player vijf nummers over, die allen met een rood kruisje worden aangevinkt, maar de timeline zet zich niet in beweging.

Het enige wat je ziet is 'Media wijzigen' linksonder en 'Mediabibliotheek bijwerken: E:\'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de bestandslocatie (stick of zo) is gewijzigd dan vindt hij het liedje niet meer(rood kruisje).Hij slaat dat over en draait liedjes die hij wel vind.

Ik heb Jaangle en die vergeet niets.Alhoewel je weer je een nieuwe mediaspeler installeert dan knauwt die er op zodat er weer problemen zijn.Ik denk dat het de mp3 protocollen zijn en een gevecht met Mediaspeler-bestandsindelingen.

Mss kan je de mediabibliotheek leegmaken en alles terug opnieuw laden.Maar alle liedjes moeten in de map muziek verzameld zitten,niet L en R.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speelt er geen enkel liedje meer volledig.Als je dvd plaatst wordt soms gevraagd 'met wat openen' of de standaard ingestelde draaier voor audio of video komt dan tevoorschijn.Desnoods sluit je de speler.

Open computer (verkenner) , daar zie je de geplaatste cd/dvd staan.Met de R muisknop kun je dan een mediaspeler zelf aanduiden(openen met).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat het allemaal niet helpt.

De media players spelen geen enkel bestand af, noch video, noch geluid. Ja, de WM Classic speelde met horten en stoten video af, maar zonder geluid. Hetzelfde met DVD Schrink & Power Director.

Een behoorlijk frustrerende toestand.

Ik vrees dat ik te weinig kennis heb om nog een antwoord te verzinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.