Ga naar inhoud

Usb device


leolassie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:DxD

Beste mensen, ik ben er uit!

Wat blijkt, het vraagteken bij USB DEVICE heeft totaal niets met mijn probleem te maken.

Het is nl een software probleem, na lang googelen ben ik er achter gekomen dat MALWAREBYTES en ESET SMARTSECURITY (VANAF VERSIE 5) samen een conflict hebben!

Natuurlijk heb ik dit allemaal getest, malwarebytes eraf, eset eraf, malwarebytes erop, eset versie 4 erop en.....YES , probleem is verdwenen.

De andere computers? hier staan precies dezelfde programma's op! omdat ik deze onderhoud.

Ik vond dit op een engelstalige site en daar stond dat ESET en MALWAREBYTES dit zouden uitzoeken.

Op de eset site staat dat vanaf versie 5 een "bevriezingsprobleem" win XP opgelost zou zijn, dat klopt ook maar zodra malwarebytes erop staat is het probleem er, dus... ik blijf voorlopig bij ESET 4

IEDEREEN BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN , ADVIES ENZ

Leo:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leo,

Fijn te horen dat je probleem is opgelost! :top:

Van een conflict tussen Malwarebyte's en ESET had ik nog niet gehoord... ik gebruik beide namelijk ook op mijn laptop. Maakte je gebruik van de realtime bescherming?

OPGELOST markering even weggehaald, zo kan je opnieuw reageren in dit topic. Ben benieuwd naar je antwoord :-).

aangepast door Mako
Mod actie toelichting
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mako,

Welke versie van ESET gebruik je dan?

Alles draait continue volop, MALWAREBYTES geheel uptodate, versie 1.65.1.1000 , dataversie v2012.11.12.03 , NU ESET Smart Security VERSIE 4.2.67.10 met dataversie 7683 , met versie 5094 en 5291 liep XP vast bij inpluggen ext hdd.

Hier de link naar die site (met daarbij een antwoord van MALWAREBYTES

)XP Crashing After Nod32 Update - Malwarebytes Forum

Seagull is correct that both ESET and Malwarebytes work perfectly well on their own. Every once in a while, compatibility issues like this will arise between our product and antiviruses, and we do our best to resolve them as soon as we can.

Unfortunately we don't have a solid answer to your question at the moment. Depending on how high the developers prioritize this issue, it could be resolved shortly, or put on hold until other issues have been resolved.

Might I ask for clarification in your original post? You said that your system crashed and you weren't able to open any files anymore. Did your computer actually restart on its own and/or encounter a blue screen of death? Or rather did the system just become unresponsive until you manually restarted?

Michael Alstad

Quality Assurance

staff.png

dit staat op de site van ESET

Version 5.2.9

. Fix: USB HDD freezes system on Windows XP

Version 5.0.95

Fix: connecting HDD via USB port could cause freeze of the OS

Ik ben iig blij dat ik de oorzaak heb weten te achterhalen. Heb nu weer een "schone XP"

Groet Leo

aangepast door leolassie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier staat nog de oudere versie 4.0.437.0. Maar ik wist niet dat vanaf versie 5 problemen opkwamen, hopelijk gaan ze daar gauw wat aan doen.

Bedankt voor de toelichting, fijn dat je probleem is opgelost :top:!

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.