Ga naar inhoud

Probleem subrapport bij toevoegen veld


tclaesse

Aanbevolen berichten

In het openingsformulier onder 'overzicht dossiers 2012', 'besturen' zou het de bedoeling moeten zijn dat ik het veld 'type' bijvoeg. Bij het 'overzicht van de globale gegevens' is me dat probleemloos gelukt.

Het is echter zo dat het 'overzicht dossiers 2012' is gebaseerd op een subrapport waardoor ik het veld 'type' niet kan

bijvoegen.

Tenslotte heb ik op het openingsformulier ook gemerkt dat onder 'input gegeven', 'bestuur' eerst 'OCMW' verschijnt en daarna pas 'bestuur'. Hoe kan ik 'OCMW' hiervan verwijderen zodat ik direct op 'bestuur' uitkom?

- - - Updated - - -

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EDERLVK8FHJ7.mdb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, alles lijkt in orde uitgezonderd het feit dat ik bij m'n globaal overzicht blijkbaar niet altijd alle agenten in m'n rapport kan zien. In het overzicht van 2012 was dit door het subrapport wel het geval. Moest u daarvoor nog een oplossing vinden mag er altijd eens naar gekeken worden. Alvast bedankt voor alle moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.