Ga naar inhoud

Soluto


godlac

Aanbevolen berichten

Ik heb soluto gedownload maar ik heb een heel ander beeld , of dat jullie in het voorbeeld weergeven in mijn eerste discussie ( pc asluiten) , chop-boot en al de rest is ook anders is dit een verouderd programma ? En doordat mijn engels nog slechter is dan dat van Willy Claes (met alle respect voor die mens) versta ik er nul de botten van kunnen jullie nog eens helpen ? Blijkbaar is het vernieuwd .

Gr Jonas (godlac) :banghead:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jonas,

Ik heb je vraag naar het juiste forumonderdeel verplaatst.

Ik heb ook al gemerkt dat er iets scheelt met de laatste versie maar ik heb de tijd nog niet gehad om het uit te zoeken.

In afwachting kan je Soluto weer verwijderen en voorlopig verder doen zonder Soluto.

We komen hier zeker op terug zodra ik tijd heb gehad om Soluto grondig na te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar het is niet de bedoeling u te laten vliegen , dank voor het antwoord ik zal het advies opvolgen ik heb ook gezien dat ge programmas via ccleaner kunt uitschakelen via gereedschap maar als ge niet weet de welke staat ge niet veel verder (sommigen weet ik andere niet als hij dan niet meer opstart is hier oorlog xD bij manier van spreken) tot later .

Gr.jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik CCleaner dan maar alleen om een schijfopruiming en een registeropruiming te doen.

Ga naar configuratiescherm - programma's.

Selecteer Soluto en klik dan bovenaan op verwijderen.

Volg verder de instructies en bevestig dat je soluto wil verwijderen.

De internetpagina die je voorgeschoteld krijgt, mag je gewoon dichtklikken zonder in te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.