Ga naar inhoud

Computer 'freeze' bij laden van windows


kevke01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

MCP73PV 4006273R zou een Nvidia chip of chipset zijn, kun je een merk vinden op het moederbord zoals b.v Acer, MSI, Gateway of iets anders?

Ik weet dat het zowiezo een ATX moederbord moet zijn.

Ik heb nog enkele productnummers gevonden, maar meer vind ik niet

SKU: 9X.D1M7X.E7P

ean: 4718235894160

Ik zal morgen nog eens beter kijken

Dank voor uw hulp!

Groetjes

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vasthangende beeld, daarmee bedoel ik 'alles hangt vast ook je muis'

Dan is waarschijnlijk de pc overgeschakeld naar een veilige modus.

Dit komt van je processor, er zit te veel stof erop en het cooling systeem maakt volle toeren om de processor kouder te krijgen maar dat lukt niet. Want er zit veel stof op, als je die stof eruit haalt ben je van dit probleem opgelost en zal je pc stiller draaien. Als deze veiligheid er niet was, dan was je processor verbrand.

Groetjes

- - - Updated - - -

Volgens mij reset jouw moederbord, jumper en batterij eruit. (voor de jumper staat het in de boek welke pinnen de clrmf is)

Alles weer normaal, en dan opstarten, lukt het niet? steek de installatie cd van windows 7 en boot hem.

Volg de instructies en na 20 tal minuten heb ge terug een nieuwe snelle probleemloze pc.

Je gegevens gaan NIET verloren!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sedatm:

De computer werd dus al van stof ontdaan.

Hallo Mako,

Dank voor reactie.

Ik heb vandaag mijn nieuwe HDD gekocht.

Ik heb dan eerst via Nlite mijn stuurprogramma's erbij gevoegd, maar allemaal zonder resultaat.

Blijft hetzelfde verhaal.

Ik heb zelf alle usb kabels en geluidkabels uitgetrokken, maar daar ligt het probleem niet aan.

als ik vraag om via CDrom te starten dan zit hij nu vast bij, 'starting windows'.

Het is al iets verder of anders.

Maar toen kwam een bluescreen met error code:

0x0000007B (0xF79c7528,0x00000034,0x00000000,0x00000000)

Wat te doen?

Dank voor je hulp !

Groetjes

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.