Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Windows 7 op mijn pc en soms krijg ik een melding of ik mijn "kleurenschema" wil veranderen naar Windows 7 Basic, er staat ook bij dat als ik dit het actief is tot ik me afmeld. Maar hoe kan ik dit kleurenschema voor altijd veranderen? Want dat is namelijk wel wat ik wil.

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 basic komt eigenlijk overeen met de look-and-feel van Windows XP. Je hebt dus geen aero-effecten, enz...

Rechtsklik op je bureaublad en kies Aan persoonlijk voorkeur aanpassen.

Scroll door die lijst naar onder totdat je Basisthema's en thema's met hoog contrast tegenkomt. Kies daar voor Windows 7 Basic. Deze instelling blijft, als het goed is, behouden.

Bij toepassingen die zeer veel van de grafische kaart vergen, kan Windows zelf tijdelijk naar het Windows 7 Basic thema overspringen zodat er op die manier meer videogeheugen overblijft en de toepassing of game beter werkt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij toepassingen die zeer veel van de grafische kaart vergen, kan Windows zelf tijdelijk naar het Windows 7 Basic thema overspringen zodat er op die manier meer videogeheugen overblijft en de toepassing of game beter werkt.

Ja dat is juist wat ik wil, dat als ik game het automatisch naar W7 basic gaat maar dat gebeurd dus niet.

En bedankt voor de snelle reactie:D

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.