Ga naar inhoud

Dubbele gegevens in SQL samenvoegquery


tclaesse

Aanbevolen berichten

Hallo,

In m'n samenvoegquery 'Kopie van Qry Besturen OCMW's jaar' heb ik getracht om via 3 parameters (type, besluit en boekjaar) een overzicht weer te geven van alle besturen (van Aarschot tot Zoutleeuw). Bij het type vult men 'OCMW' in, bij besluit 'Rekening' en bij boekjaar '2011'

Bij het resultaat blijkt echter dat bepaalde records dubbel verwerkt zijn.

Kan iemand me helpen om deze fout in SQL recht te zetten? Alvast bedankt!

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PFRLORIN7L3V.mdb

aangepast door tclaesse
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft,

Ik ben misschien niet zo duidelijk geweest in m'n vorig bericht waarvoor m'n excuses.

Het is gewoon de bedoeling dat ik binnen de query 'Qry besturen OCMW's jaar' 3 nieuwe criteria instel bij 'Besluit', 'Type' en 'Boekjaar'. Dit zou ik met parameterwaarden doen, bijvoorbeeld [Geef besluit:], [Geef type:] en [Geef boekjaar:]

Tot nu toe werd bovenstaande query gelinkt aan ondermeer een subrapport (Rpt_besturen OCMW's jaar). Kan ik eventueel dit zelfde subrapport hanteren om die 3 parameterwaarden daarin te verwerken?

Ik maak eerst wel gebruik van een formulier waarin ik in de drie velden 'Besluit', 'Type' en 'Boekjaar' via keuzelijst met invoervak zou selecteren. Naderhand is het dus de bedoeling dat ik met het subrapport het gewenste resultaat kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.