Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik geluid af probeer te spelen komt er geen geluid uit mijn speakers. Ik heb gekeken bij geluid in het comfiguratie scherm en dan zie ik als ik geluid afspeel dat alleen het balkje groen word bij de HDMI uitgang van mijn grafische kaart (Zie bijlage). Als ik probeer de test toon af te spelen bij ander apparaten dan krijg ik de melding "Testtoon kan niet worden afgespeeld". Ook heb ik de drivers opnieuw geinstaleert maar dit levert niks op. Mischien kan iemand me helpen.

post-40255-1417705200,3477_thumb.jpg

Geplaatst:

Dat had ik ook al bedacht maar het hielp niet, raar vond ik meestal maakt dat best veel goed.

Ik heb trouwens mijn geluidskaart nog getest in een andere computer daar werkt hij gewoon zoals het hoort.

Geplaatst:

Ik heb de drivers nog eens opnieuw geinstaleerd maar het viel me op dat als ik een van de bijgeleverde hulpprogramma's op probeer te starten dan krijg ik de melding "er zijn geen ondersteunde audioapparaten beschikbaar". het programma is trouwens de creative opstart console.

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Wat je eveneens kan proberen... Heb je een rear out groen (achteraan)? Bij sommige computers zijn er twee groene audio out stekkers waarvan er slechts één effectief is aangesloten... Is misschien een eenvoudige oplossing... Maar kan helpen!!

Groeten

aangepast door Asus
reclame verwijderd !
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.