Ga naar inhoud

Installeren verbinding internet en email op nieuwe computer


ronnie

Aanbevolen berichten

Volgende week wordt een nieuwe computer HP Elite 7500 geleverd. Zelf zou ik zoveel mogelijk willen installeren. Ook mijn internetverbinding en mijn email accounts. Niets overnemen van vroegere computer. Modem Speedtouch beschikbaar en ook login en wachtwoord Belgacom met internet abonnement. Is het mogelijk mij de stappen van de procedure om de verbinding in te stellen uit te leggen. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je huidge PC via ethernet- kabel het internet opgaat hoef je maar enkel die kabel aan je nieuwe PC te hangen om op internet te kunnen.

Wat betreft je e-mailaccount zal je eerst moeten doorgeven met welke software je werkt (of wil gaan werken), zoals Windows live mail, Outlook of.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie

Begrijp ik u goed? Het is voldoende dat ik mijn modem speedtouch (die ik nu gebruik om mij te verbinden) aan mijn nieuwe computer aansluit om dan een internet verbinding tot stand te brengen met het gebruiken van mijn login en mijn wachtwoord. Ik zou dan kunnen internetten?

Eenmaal een verbinding met internet kan ik dan mijn emailaccounts instellen? Zonder overdracht van de oude computer? Ik werk nu met windows mail van windows vista. Mijn mails en mijn contacten kan ik op mijn vaste schijf Iomega overdragen en dan op mijn nieuwe computer overnemen. Mijn accounts zou ik gaarne instellen rechtstreeks vanuit mijn nieuwe computer. Kan u mij daarbij raad geven? Hoe reageert u? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.