Ga naar inhoud

Synchronisatie Google Agenda en Outlook 2007


PolH

Aanbevolen berichten

Tot enkele weken had ik een synchronisatie tussen Google Agenda en Outlook 2007. Dit is gestopt !! waarom en hoe weet ik niet.

Heb een uninstall van het programma "Google Calendar Sync" gedaan en terug geinstalleerd. Er gebeurd niets geen synchronisatie.

wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag PolH,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

Ik heb eerst Google¨sync geprobeerd maar er gebeurt niets.

in de tweede methode ben ik vastgelopen op "internetagenda's"

ik krijg volgende boodschap: kan de internetagenda in Oulook niet verifiëren of toevoegen. Controleer of de koppeling een geldige agendakoppeling is.

Ik heb exact het adres wat ik in Googleagenda vond gecopieerd.

wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zoals reeds vermeld geen gebruiker van die agenda's, dus voor mij is het ook :hmmmm:

Je probleem wordt dat soms veroorzaakt door onderstaande?

Afspraakherinneringen synchroniseren

  • De afspraakherinneringen die in Microsoft Outlook Agenda en Google Agenda worden gebruikt, verschillen van elkaar. Google Agenda ondersteunt pop-up-, e-mail- en SMS-herinneringen, terwijl door Microsoft Outlook Agenda alleen pop-upafspraakherinneringen worden ondersteund. Het gevolg is dat alleen pop-upherinneringen tussen Google Agenda en Microsoft Outlook Agenda worden gesynchroniseerd.
    Door Microsoft Outlook Agenda wordt bovendien maar één pop-upafspraakherinnering per afspraak ondersteund. Dus als je Google Agenda-afspraken meerdere pop-upafspraakherinneringen bevatten, wordt er maar één pop-upherinnering overgebracht naar je Microsoft Outlook Agenda als deze instelling is ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.