Ga naar inhoud

Keuzelijsten met verwijzing naar query


tclaesse

Aanbevolen berichten

Hallo,

Het is de bedoeling dat, wanneer ik op het openingsvenster (formulier openingsvenster2) bij het selecteren van m'n categorie in de keuzelijst (vb.aardrijkskunde) een overzicht krijg van alle vragen bij deze categorie. Het spreekt vanzelf dat ik hiervoor een rapport zal gebruiken maar eerst wil ik hier een query voor maken.

Kan er iemand me op weg zetten om deze query aan te maken wanneer ik een categorie aanduid?

Quizdatabase.mdb downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt - Het is inderdaad zo dat ik bij elke vraag in m'n formulier telkens een foto heb gezet waardoor de capaciteit erg groot wordt.

Hoe zou ik het best anders kunnen aanpakken? Bijvoorbeeld met een verwijzing naar een hyperlink in het rapport zelf? Maar dan opent zich de foto in een apart venster wat ook niet de bedoeling moet zijn. Of doe ik dit toch beter in m'n formulier? Eigenlijk had ik de afbeelding liever gewoon in m'n rapport zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.