Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ingewikkelde toestand en helaas moet ik nu weer gaan stoppen morgenavond kan ik weer pas verder

morgenvroeg half uur eerder opstaan om half 6 dus zal maar gaan stoppen ik had nu ook liever weer doorgegaan

hopelijk tot morgen veel dank voor je moeite die je voor me doet fantastisch vr gr romijo

- - - Updated - - -

ik heb op esc gedrukt en nu komen er partities staan c en d

- - - Updated - - -

1. instaleren

2. partitie verwijderen

3. afsluiten

dit staat in grijze balk

- - - Updated - - -

schijf van 95394 mb, o met ID O op bus O )atapi' )MBR)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle ik ben nu weer op het punt waar we gisteren stopte

er staat:

C: Partitie 1 (NTFS) 45999 MB (14838 MB vrij)

D: Partitie 2 (NTFS) 49395 MB (49186 MB vrij)

in de grijze balk staat:

ENTER=Instaleren D=Partitie verwijderen F3= Afsluiten

ik neem aan dat ik nu C: Partitie moet kiezen ?

maar zal toch maar even wachten tot je online bent, wat jij zegt.

vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi romijo,

Sorry voor het wachten ;-)

Selecteer C: Partitie 1 (NTFS) 45999 MB en kies door op D te drukken om deze partitie te verwijderen.

Mogelijk dien je dit nog te bevestigen om de partitie definitief te verwijderen en ik dacht dat je dan op L moet drukken voor de bevestiging.

Na het verwijderen van de partitie C zal deze ruimte worden weergegeven als "Niet-gepartitioneerde ruimte". Selecteer deze "Niet-gepartitioneerde ruimte" en druk dan op Enter om de installatie te starten.

In het volgende venster wordt gevraagd om deze partitie te formatteren, kies voor NTFS Normaal en druk op Enter.

Na het formatteren wordt de installatie gestart en de benodigde bestanden worden weggeschreven op je HD.

Je systeem zal meerdere keren opnieuw opstarten en volg de verdere aanwijzingen op het scherm.

Bij vragen trek je maar aan de bel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.