Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

We gaan starten met het installeren van de nodige drivers.

Kijk eerst eens op je andere partitie op deze laptop of er een map Drivers aanwezig is.

Als eerst gaan we de driver van de controller voor massageopslag installeren.

Link >> http://eudownload.ecs.com.tw/dlfileecs/driver/notebook/ide/Intel610.zip

Download deze driver eventueel op een andere laptop of pc en breng deze met een USB-stick over naar je laptop met XP.

Pak het bestand uit en in de map met uitgepakte bestanden dubbelklik je op Setup.exe om de installatie van de driver te starten.

Mocht je een foutmelding krijgen laat dit dan weten. Als de installatie klaar is moet je de laptop waarschijnlijk opnieuw laten opstarten.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

goedeavond Dasle ik ben er weer klaar voor en wacht geduldig af wanneer jij tijd hebt gr.

- - - Updated - - -

sorry had niet gezien dat ik al wat kon gan doen ga ik nu doen

- - - Updated - - -

ja er staat een map met vanalles ook drivers maar weet niet of dat wel zo betrouwbaar is aangezien al eeder iemand op mijn pc het een en ander had gedaan us eigenlijk wil ik graag met schone lei beginnen toch?

- - - Updated - - -

heb hem nu als zipbestand overgezet op usb stick moet ik hem nu gaan starten in xp?

- - - Updated - - -

o ja en zal ik die map helemaal verwijderen op de D schijf?

- - - Updated - - -

weer sorry niet goed gelezen althans te snel ik ga hem nu overbrengen en ztarten in xp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je liever het zekere voor het onzekere neemt dan kun je de bovenstaande driver van de controller voor massa opslag alvast downloaden en installeren.

Ik heb deze nu alleen genomen omdat de controller voor massa opslag of chipset driver toch wel een belangrijke is en als eerst geïnstalleerd dient te worden.

Laat maar weten als het klaar is dan doen we de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende drivers kun je in deze volgorde installeren.

driver/notebook/vga/ati/ATI2.zip.

driver/notebook/audio/RealtekHD_610.zip.

driver/notebook/touchpad/Synaptics_2KXP.zip.

driver/notebook/cardreader/CardReader_610.zip.

driver/notebook/lan/broadcom780.zip.

driver/notebook/wireless/Intel3945.zip.

Nadat je deze drivers gedownload en geïnstalleerd hebt, kijk dan eens in apparaatbeheer of er nog vermeldingen zijn van missende drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.