Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

Oké, nadat jij je antivirus geïnstalleerd hebt dien je nog alle nodige updates binnnen te halen van Microsoft.

En dan kan je natuurlijk de programma's gaan installeren die jij gebruikt ;-)

Had je voor deze installatie ook al problemen met je verbinding?

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zet altijd gelijk na een installatie de automatische updates even uit, Rechtsklik op Deze Computer en kies Eigenschappen en ga naar het tabblad Automatische Updates

Hier kun je het updaten even uitschakelen, het eerste zou ik het Service Pack 3 hier(klik erop) downloaden en installeren.

Na de installatie van het Service Pack 3 zou ik controleren op updates via het tabblad Automatische Updates

Onderaan vind je een link om handmatig te controleren op updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe mijn ativirus nu en kijken we morgen verder okè

ALVAST HEEL VEEL DANK VOOR JE TROUWE HULP GEWELDIG !!!!!!!

hopelijk tot morgen weer.

kijk er al naar uit raak een beetje verslaafd aan jullie forum (ha,ha)xD

vr gr. Romijo

- - - Updated - - -

oke dank je ga morgen verder moet er morgen weer vroeg uit gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Dasle ik had nu even tijd om alvast de servicepack te gaan downloaden, maar he lukt me niet internet valt steeds weer weg komt ook wel terug maar dan heeft hij de download natuurlijk verbroken nu heb ik ergens op de pc natuurlijke eenhalve download staan en lukt de tweede keer niet meer want dan word er gezegd dat het bestand niet goed is om te downloaden en ga ik dan toch door breekt ie weer af.

ik moet zometeen op zkh bezoek en ben pas weer zo rond 21:00 uur terug misschien wat eerder

maar dacht laat ik maar vast een berichtje plaatsen

want de map zal wel verwijderd moeten worden en ik weet niet welke

en dan zal toch eerst internet optimaal moeten werken voordat ik servicepack weer opnieuw kan instaleren

alvast bedankt tot later vr.gr. Romijo

- - - Updated - - -

o ja je vroeg me gisteren of internet voor de recovering wel goed werkte, ja internet werkte toen wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.