Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb nu de update geprobeerd maar is niet toegangkelijk en volgens mij had ik dat al eens eerder gezien dat er geen service meer is voor xp ?? ik heb nu de automatische update gezet op kennisgeving over update's ontvangen maar niet automatisch downloaden of instaleren.

nu bezig handmatig internet explorer te ugraden naar 8 was wel noodzakelijk denk ik maar hij is daar al 5 min mee bezig dus weet niet of dit wel lukt

- - - Updated - - -

draadloos internet verbinding

- - - Updated - - -

nog steeds bezig ik ga hem af kappen

- - - Updated - - -

geen support voor xp voor de webbrowser

- - - Updated - - -

nu heb ik toch al wel langer internet als 3 sec maar zou het ook aan java kunnen liggen dat ik die handmatig moet zoeken en instaleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg hem niet geinstaleerd want ik neem aan dat je dat dan toch moet merken ? hij zoekt met een rondje in het midden van bureaublad wil dan eigenlijk verder gaan maar stopt en er gebeurt dan niets meer.:argh:

- - - Updated - - -

ik ben nu het foutenrapport aan het bekijken en geeft heel veel fouten aan maar te veel verschillende om hier nu te typen

- - - Updated - - -

potential problem with supplicant (is er eentje van de vele)

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkbaar heeft hij toch wel de update van je laatste link gedaan maar nu is het echt grandioos fout, hoe kan ik hem dan toch maar weer verwijderen?

- - - Updated - - -

nee dat ging niet had ik geprobeerd

- - - Updated - - -

hij pingt maar door aan uit aan uit enz.

- - - Updated - - -

dus wil wel maar kan niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.