Ga naar inhoud

windows live essentials


joh105

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik contactpersonen verwijderen uit windows live mail, er zijn 3 categorien, favorieten, alle contactpersonen en facebook contact personen als ik klik op een naam, verschijnt na rechter muisknop een dialoog waarvan contactpersoon verwijderen niet vet gedrukt staat en ik die dus niet kan verwijderen. johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standaard staat Contactpersoon Bewerken in vet gedrukt na rechtsklikken. Maar klik eens gewoon op het - niet vette - Contactpersoon Verwijderen. Dan krijg je een vraag waar je de contactpersoon allemaal wil verwijderen en krijg je ook de mogelijkheid om dat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste clarkie ik ben naar de eerste link gegaan en daarna punt 10 en daar zegt hij in "personen" geen dubbele gevonden te hebben alhoewel er vele dubbel staan in "alle contactpersonen" en in de 2é link heb ik uw linken gevolgd maar wat

moet ik dan doen in accounts beheren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste link werkt enkel als:

Als u uw contactpersonen via Windows Live hebt opgeslagen (bijvoorbeeld via Hotmail), hebt u in Windows Live Mail de mogelijkheid om de contactpersonen op te schonen. Daarbij wordt gecontroleerd welke contactpersonen dubbel worden vermeld en zullen de dubbele accounts aan elkaar worden gekoppeld.

Via de 2 de link kan je indien je facebook,... of LinkedIn gekoppeld is aan je WLM daar aanpassen, zelf kan ik het niet uitvoeren wegens geen Facebook en..... account.

In je eerste bericht staat

verschijnt na rechter muisknop een dialoog waarvan contactpersoon verwijderen niet vet gedrukt staat en ik die dus niet kan verwijderen
bij mij staat dat ook niet vet gedrukt maar als ik er op klik krijg ik de volgende vraag:

post-23245-1417705258,7214_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clarkie wat betreft de eerste link zijn dat contactpersonen van vroeger dus windows vista en als ik niet mis ben was dat outlook express en daar kan ik niets meer aan veranderen behalve een contact toevoegen zelfs wlm deinstalleren gaat niet want bij het terug installeren staan alle 3 categorien contactpersonen er weer en wat betreft de 2é link bij gebeurt er niets al ik op die niet vet gedrukte link klik toch bedankt voor de vele pogingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien alle contacten uit alle 3 categorieën weg mogen kan je WLM verwijderen en dan handmatig volgende mappen nog verwijderen:

C:\Users|Gebruikers\<JeNaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

c:\Users\JeNaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\

Dan installeer je WLM opnieuw, zijn dan je contacten verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

het voorstel dat ge doet heb ik ook al gedaan evenwel zonder oplossing maar ik heb ondertussen wel al de oplossing gevonden

het probleem zat hem in ten eerste bij facebook en ten tweede bij de google account ik heb alles kunnen verwijderen via de microsoft account daar facebook en de google account verwijderd en alles was weg bij windows live mail behalve mijn normale mail adressen in elk geval bedankt voor de hulp grtjs johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.