Ga naar inhoud

Niet geïmpleteerd


m.franken

Aanbevolen berichten

Eerst even de vraag wat ik moet doen om te zorgen dat ik een email krijg wanneer er reageert is?

Ga via gebruikersinstellingen naar algemene instellingen, zorg dat directe e-mailnotificatie geselecteerd is bij abonneren op discussies.

post-23245-1417705278,5468_thumb.jpg

Maar hoe kan ik eerst mijn emails veilig stellen?

E-mails, contactpersonen, .....enz kan je exporteren en later terug importeren.

Hoe je dat doet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Exporteren van de mails heb ik al geprobeerd maar ook dan krijg ik de melding "niet geïmplementeerd".

Ik heb op mijn PC gezocht naar een bestand met extentie PST, maar er wordt niets gevonden.

Er wordt gesproken over "outlook met microsoft exchange server gebruiken". Wat wordt daarmee bedoelt?

- - - Updated - - -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel versie 2003 als 2007 op mijn PC staan. Heeft nooit problemen gegeven.

Van Word en Excel gebruik ik het liefst versie 2003, maar 2007 heb ik nodig omdat ik ook documenten ontvang die in 2003 niet te lezen zijn.

Ik gebruik windows 7. Als ik in configuratiescherm "gebruikersaccounts" kies staat daar geen "emails" bij.

Directe emailnotificaties staat bij mij ook ingesteld. Toch krijg ik voor deze discussie geen emails, waar voorheen altijd wel het geval was.

aangepast door m.franken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel versie 2003 als 2007 op mijn PC staan. Heeft nooit problemen gegeven.

Laat dat nu hoogstwaarschijnlijk juist voor de problemen zorgen.

Als je van zowel 2003 als 2007 een betaalde versie hebt zou ik toch versie 2003 verwijderen.

Versie 2007 is niet moeilijker in gebruik dan 2003, ziet er wel iets anders uit toegeven.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik versie 2003 nu verwijder denk je dan dat het probleem binnen outlook van versie 2007 op zal lossen?

Bij een tweede installatie wordt trouwens altijd gevraagd of je de oudere versie wel of niet wilt verwijderen :-)

Is er geen mogelijkheid meer om de mails eerst veilig te stellen?

aangepast door m.franken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik versie 2003 nu verwijder denk je dan dat het probleem binnen outlook van versie 2007 op zal lossen?

Een garantie kan ik je niet geven, maar zover ik weet zijn meerdere versies meer een nadeel als voordeel.

Je gebruikt toch Outlook 2007 om e-mails te lezen en versturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.